In de buurt

Het Kranenbroek
Dit bos/natuurgebied is geschikt voor bosspellen, wandelingen en voor de kenners valt er ook het een en ander te geocachen.

Kruising Leenderstraat / Bredeweg
Pey-Echt
GPS Coordinaat: N51 06.105 E5 54.714
+/- 2,6km vanaf het Scouting gebouw

Speeltuin het Hingen
Speeltuin Hingen bestaat reeds vele jaren en is een begrip in de omgeving. Een twintigtal attracties maken deel uit van de speeltuin.
De speeltuin wordt onderhouden door vrijwilligers en is in 2000 geheel gerenoveerd en aangepast aan de laatste regelgeving.

Kruising Hoogveldsweg / In de planten
Hingen-Echt
GPS Coordinaat: N51 06.164 E5 53.632
+/- 1km vanaf het Scouting gebouw

Avonturen park Valdeludo
Ouderwets buiten spelen in het hartje van Limburg! Ontdek Valdeludo in Echt, het avonturenpark waar kinderen kunnen ravotten, klimmen en klauteren, spetteren in de speelrivier, hutten bouwen en nog veel meer! Met stoere attracties en unieke workshops bezit Valdeludo alle ingrediƫnten voor een avontuurlijk dagje uit voor de kinderen en de ouders! Valdeludo is geschikt voor ieder kinderuitje, familie uitje en schoolreisje.
Bron en meer informatie: http://www.avonturenparkvaldeludo.nl/

Bandertlaan 9
6101 NL  Echt